You're killing me

Saxat från Faddes blogg:

Har suttit och övat på att skriva min namnteckning i snart en timme nu! Det är ju boksigneringen i Tyresö bokhandel idag!

Hahaha...jag kan inte andas.

Sprungit runt på stan som en tok idag och stressat halvt ihjäl mig. Var överallt och leta efter bokfan men hittade den till sist och kunde kopiera några sidor ur den. Dock tog det en tag innan jag förstod mig på den för jag kapade sidorna rakt av men nu har jag dom, hela, fina och läsbara. Var förbi pappa och tog pluspoäng med bakelser och Frölunda Indianshalsduk. Sjukt hett att gå runt med en pappa som har en sådan.

Apropå kopiering:


 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sen kolla film. Kanske inte världens intressantaste kväll men det duger för mig.

Kommentarer:
Postat av: tove

stackarn som säkert inte fick signera ett enda ex moooaahahaha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback