Asså, asså...

Det där med att vara tjej och gå på toa är inte alltid enkelt. Toalettköerna är ibland katastrof och därför är jag lite skadeglad över att det inte finns någon killtoalett på Locan utan de får snältl köa till de två som finns som vi andra dödliga.

Idag under halvlek tänkte jag att gå på toa som tusen andra tjejer. Becka ställde sig i första bästa kö men jag som är lite smartare skulle hitta den med kortast kö. Det var dess värre den Becka han ställt sig i från början så när hon var klar var jag halvvägs. Vad fan gjorde du där så länge. Campa du eller frågade jag och hon sa kul och gav mig en blick.

Efter hon hade gått så såg jag hur människor kolla på mig så då var man tvungen att berätta hur det låg till. Alltså vi känner varann. Vi är syskon så jag får säga så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback