Basilusker

Har lekt med Daniel idag som har fått bacillskräck. Extrem sådan. Egentligen borde jag tycka synd om honom för jag med min OCD-historia vet hur det är men eftersom de, Daniel & co, medkänsla sträckte sig så långt som att inkludera mig i spotta vinbärskrig så är min medkänsla som bortblåst.

Hans stora skräck är nu svininfluensan och har fått ett den här av mamma. Den skall han på sig hela tiden. Eller inte när jag jobbar men i skolan och så. Hehe. Så nästa gång jag går ut med honom kommer alla att peka och säga att MJ inte alls är död.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ändå Hanibal Lectar

Postat av: Egon

Käppkineser överlevde ju Sars så det är nog lugnt för vår asiatiske vän...

2009-08-19 @ 21:50:50
Postat av: anna braun

han är en chippenes och inte kines. och prata inte nedlåtande om min vän

2009-08-19 @ 22:38:31
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Egon

Den dagen du grinar över folk skriver låtar som heter Svennebanan..samma samma sak.. lugn nu va fagra varelse.



2009-08-19 @ 22:45:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback