Brutalt

Varit ute på havet idag och inte trillat en utan två gångar. Och brutalt var det med. Ena gången på en hal klippa så ena skinkan är förstörd av havstulpaner och andra gången vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Var på bryggan och skulle ner i båten med en tamp. Trampar fel och det blir någon slags kullerbutta ner i båten och för en sekund trodde jag att jag var död. Okej kanske inte men Ellen frågade hur är det med dig Anna. Anna, hur mår du? Sådan omtanke och värme får man inte ofta av henne så det måste ha sett farligt ut. Funderade på om jag skulle dra fram lipkortet och lippa lite men lät bli.

Kommentarer:
Postat av: Kent

Jag brukar kunna trilla vid vatten jag med, speciellt ihop med alkohol. Konstigt...

Lätt hänt hur som helst.

Bra blogg förresten, en av mina favoriter.

Spara lipkortet tills du behöver nåt istället.



2009-08-08 @ 22:20:13
Postat av: anna braun

tack så mycket!!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback