Dirty girl

Medan Becka gjorde high-five med Glenn Hysén stod jag, pappa och Ellen ute i kylan på ena kortsidan men vad gör det när det blev 4-0. 

Några av mina favoritecitat av mannen, myten, legenden Glenn:

Det är ju en solklar straffsituation, men absolut ingen straff!

Det är farligt att bjuda på för många hörnor för förr eller senare resulterar det i en hörna!

Planen här nere på Nou Camp är inte den bästa. Det ligger en massa blattar utspridda lite här och där!

I dagsläget tycker jag att båda två är minst lika bra...om inte bättre!


Är hur hunrig som helst så jag väntar på att Daniel skall hämta upp mig medan tills dess lyssnar jag på
Bobby Light. Jag älskar Rob & Big.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Anna, du som gillar The Cure borde gilla soundtracket till Sofia Coppolas "Marie Antoinette". Ja, vet att det var en tre år sedan - men det är jäkligt bra. Finns tyvärr inte på Spotify.



Antoinette%28soundtrack" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/MarieAntoinette(soundtrack)

2009-08-30 @ 22:58:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback