Diva

När man skriver ett inlägg så trycker man först på skapa och sen på inlägg. SKAPA. Tycker om det. Jag skapar inlägg, jag är en ordkonstnär. Hehe.

Alla i världen borde ha en Daniel i sitt liv. Ingen, förutom Alex, kan få mig att skratta som Daniel. På måndag skall ett 20sidors arbete vara inlämnat och det kom han och hans klasskamrat på först igår. Så Daniel åkte hem till Johan, de satte sig framför datorn, skrev lite, skrev lite till, tog sig ett glas och några fler. Däckade och när de vakna idag så märkte de att det var inte så mycket vettigt dom hade skrivit på fyllan. 5 sidor där det stod samma mening om och om igen i princip. Och vad gör han nu tror ni. Pluggar? Nej han är på inflyttningsfest som han dessutom har tagit med sig 8 pers till. På allvar. Det är han, Carmichael plus två kompisar, Essi plus två kompisar, Stefan och Sarah.

Dagens passa barn-bilder:

Innan jag skall gå. Sekunden innan. Sätter på mig brillorna och känner mig redo. Har ni sett något/någon coolare innan? Jag svarar åt er. Nej, det har ni inte.



Familjen S har inskaffat en till hund. En liten sak som är så gullig så. Jag tycker visst om hundar så länge de är små. Alltså små som i små och inte små som i råttchiuauastorlek.



Här sitter Julia som en diva med fötterna på bordet. Vad betyder diva? Öhhh....
diva is the female version of a huster, of a hustler....nej så sa jag inte utan diva är ungefär som en prinsessa. Du är min prinsessa. Men det är hon med.



Nej nu låter det som att datorn skall explodera alternativt att jag sitter på ett flygplan på väg till Thailand med världens jetmotorer. När katten är borta dansar råtterna på bordet och det är precis vad jag skall göra nu. Eller nu när jag ungarna sover skall jag spela på deras Game Boy. Nu blir det Super Mario 3.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Familjen S verkar bo fint. Trevligt för dig! Det blir som när gemene svensk åker som au-pair till USA och mölar i sig Häagen-Dasz ur motsvarande en-liters-förpackningar.Litet finare och exotiskare än hemma.



Jag skulle också velat ha haft en barnvakt som såg ut som på bilden. Tror att det hade varit bra för min uppväxt.

2009-08-23 @ 00:57:00
Postat av: hajjaru

Jag är inte lika fin i orden som talaren över, jag säger rätt och slätt: Hade ALDRIG bangat på dig.

2009-08-23 @ 02:49:42
Postat av: Jens

Kan du passa mig nästa helg?

2009-08-24 @ 10:24:24
Postat av: anna braun

jag passar alla som vill men det kostar dineros. mucho dineros


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback