Fredagskväll

Kände mig lite sällskapssjuk så jag gick in till Emil och gulla lite med honom.





Älskar min nya kamera. Den är lika dålig som på den andra. Anledningen till att jag valde telefonen jag valde är för att den såg ut som min gamla och jag orkar inte lära mig något nytt. Kunde antagligen fått en mycket bättre för samma pengar men jag vill kunna förstå mig på min mobbe och inte gå runt med en instruktionsbok så fort jag vill skicka ett sms. Kan jag ringa på den, smsa och ta (suddiga verkar det som) kort är jag nöjd. Vet ni vilket land som är mobiltätast för övrigt? Nigeria. Det gjorde Alex upprörd. Är Nigeria det mobiltätaste landet i världen? De bor i bajshyddor och går runt med mobiltelefoner. Varför tycker de att det är en bra idé?



Människor brukar prata om att de har en bra och en sämre sida. Jag har kanske missförstått det lite med det här är min vinkel.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tycker du är söt Anna!=)

2009-08-21 @ 23:19:30
Postat av: christian

du är lika fin från alla vinklar.

2009-08-22 @ 15:43:51
Postat av: Larsa

mer "bakfyllebilder"!



Larsa

2009-08-22 @ 18:16:13
Postat av: Larsa

Har du sett "The Guitar" Du självaste cineasten,

2009-08-22 @ 18:18:40
Postat av: Anonym

Man blir litet hångelsugen när man ser bilderna. Fisken borträknad.

2009-08-22 @ 18:25:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback