Gotta get a little

Känner lite för att gå ut ikväll men det nog inget av det. Drack farliga drinkar med jalapeño och kom hem Svante-full.

Aja, från en sak till en annan. Igår på bibblan så letade jag efter Alkemisten. Har inte läst den men känner att jag borde göra det men hade Frölundas bibliotek den? Självklart inte. Vilket bibliotek har inte den? Det är som att kyrkan inte skulle ha någon Bibel när det bjuds till gudstjänst. Tyvärr vi har ingen Bibel men Koranen.

Däremot gick jag på Joyce Carol Oates Blonde tusen gånger om men jag fattar inte grejen. Jag köper inte myten Marilyn utan för mig var hon en blond vamp som låg runt, sjöng falskt och dog ung och jag gör redan två av dessa saker. Hehe. Jag har verkligen gjort mitt bästa för att framstå som en vamp här i bloggen de senaste dagarna men det stämmer inte. Jag må klä mig billigt men jag är inte billig. Eller.

Kommentarer:
Postat av: Llveta

5 kr?

Jag har typ inte mer när jag har tagit mig ända till vaheterenu...

Flatås?

2009-08-14 @ 22:18:06
Postat av: Anonym

Prove it!

2009-08-15 @ 13:05:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback