Holy night

På tisdag börjar skolan och jag har absolute inga förväntningar. Om det är något jag lärt mig under mina universitetsår är att ha aldrig några förväntningar på något så jag kan inte bli annat än positivt överraskad. Sedan pluggar jag i huset bredvid Daniels så det är alltid något.

Hade tyckt det var skönt att få somna i tid idag så jag skulle ha någon sådär normal dygnsrytm till skolan men när jag bad mamma om en sömntablett sa hon att de inte är bra att ta dom så ofta som jag gör. De är beroendeframkallande. No shit, Sherlock. Varför tror du jag vill ha dom hela tiden? Nej, jag skämtar bara. I alla fall fick jag två tic tac vilket är ett hån mot mig och alla piller jag stoppat i mig under mina år. Inte så att jag bad henne injicera heroin i mig men jag hittade precis en sömntablett så nu väntar jag på att den skall verka.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

asså du e fuckking böst lovue u

2009-08-31 @ 15:23:28
Postat av: jakan boys

efter en kortare tids semester från världen är jag tillbaka, mer bilder Anna.



metrojakan!

2009-08-31 @ 22:39:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback