Hyper

Väntar på att danska Paradise Hotel skall börja och låtsas att jag står på en scen och sjunger med tusentals skrikandes fans framför mig. Jag gör det. På riktigt. Just nu sjunger jag Hyperballad och levererar ett rikigt bra nummer. Hehehe....hehe. Publiken är galen och vill bara ha mer och mer.


 


Imorgon erbjuds det bowling men jag tycker det är så tråkigt. Lizzie sa igår att hon hoppades jag skulle med och då var jag med Daniel som hade sagt att han skulle bowla på onsdagen.

Lizzie frågade om jag skulle med och bowla på onsdag. Skall inte du med bowla då. Med vilka?
Med Lizzie och dom.
Och du tänkte bjuda med mig när.
Det tänkte jag inte på men du kan väl hänga med om du vill.
Det vill jag inte och kommer jag så är det för Lizzie har frågat.
Okej.
Okej.
Okej.

Kommentarer:
Postat av: andreas

fan vad du är skön.. bittert rolig!

Postat av: Anonym

ahahha känsn lite som ni är ihop men ändå inte. jag kommer men inte för att du är där

2009-08-26 @ 17:57:41
Postat av: anna braun

och jag är den som bestämmer i förhållandet

2009-08-27 @ 11:55:59
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback