Inte död men fortfarande lika oviktig

Jag är inte död, inte heller upptagen utan bara lat.

Har inte haft för mig mycket sedan sist alls. Igår var jag ute med Daniel och var lite överallt. M2, Klubb Social, Bliss, Locan och Peacock. Bara för att droppa lite namn och känna mig lite cool.

Daniel sa det är kul att se att även tjocka människor kan ha roligt och dansa och så igår när vi var ute. Bredvid oss stod alltså två perrsoner med ja....kraftig benstomme...och hörde vad han sa. Jag undrar om de höll med. Alltså om de var tjocka.

Kommentarer:
Postat av: b

Du som ändå bor i gbg, vart ska man som sthlmare gå ut om man har en fredag och lördag i gbg?

Postat av: Sara

Jag kan svara på det! HEM!

2009-08-02 @ 23:43:12
Postat av: b

Nä ni vill inte ha oss i er stad i know.

2009-08-03 @ 00:03:53
URL: http://averagerob.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback