Puss

Hade världens i alla fall veckans skabbdag idag. Oduschat, osminkad och gårdagens kläder som jag somna med på. Skulle bara till bibblan så vem bryr sig men skulle kolla ett par skor på Torget och till Systemet gick jag rekordskabbig på rekordmånga. Men på Torget är det okej.

En alkis kom fram och sa
Herre djävlar vad varmt det är.
Jo men du har jacka på dig.
Ja herre djvälar. Sådant glömmer man bort när man är alkoholist som mig
Och då det var jobbigt
Jobbigt är bara för namnet herre djävlar.


Fem minuter haffa han mig på hållplatsen helt omedveten om att han redan hade pratat med mig och vi hade samma samtal igen.

Nu skall jag upp till papap och äta räkor och havskräftor. Mumma. Att äta inhavskräfor är som att jämföra löjrom med Kalles kaviar. Det går alltså inte. Havsräkor is the shit. Ikväll blir det nog en drink eller en möjligen en utgång. Puss.

Kommentarer:
Postat av: diddy

Var bär det av? Ut alltså.

2009-08-20 @ 18:35:30
Postat av: Anonym

Svenska signalkräftor is the shit.

2009-08-20 @ 23:37:44
Postat av: Jocke

Du skriver bra. Jag gillar din blogg. Det var bara det jag ville säga, nu återgår vi till torsdagskalabaliken. Kram på dig

2009-08-20 @ 23:43:43
Postat av: Anonym

Trevligt! Jag har också ätit havskräftor idag - och hamnade på Lounge efter det - men såg inte till dig.

2009-08-21 @ 03:18:27
Postat av: christian

hummersoppa är toppen.

2009-08-21 @ 15:05:31
Postat av: anna braun

jag var inte på lounge utan på locatelli och bliss.



tack jocke!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback