Tror gör man i kyrkan

Sitter här och deppar lite inför hösten eller rättare sagt mina studier. Jag skall skriva uppsats och läsa en kurs som är "uppdelad i fyra områden: bildflöde som vara introducerar begreppet "Spektaklets samhälle"; bildens politik sätter bildens estetik i det vidare perspektivet av globala förändringar; globalisering tar upp nutida fenomen som exotism, etnocentrism och myter om globalisering; slutligen, motstrategier behandlar nya estetiska grepp. Texter av tänkare som David Harvey, Jacques Rancière, Alain Badiou, Toni Negri och Slavoj Zizek kommer att introduceras och diskuteras."

Det låter förvisso intressant. Tror jag. Idag sa jag till mamma att jag undrar vad jag gör, jag är född till stjärna och skall inte behöva passa barn och må dåligt. Och jag menar det. Det där med att jag är en stjärna. Bara en talanglös sådan.

Kommentarer:
Postat av: hd

Du kan väl inte vara talanglös, den här bloggen sköter du ju med bravur.

2009-08-23 @ 09:49:44
Postat av: anna braun

äsch....sluta. hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback