Buhu

Jag lyssnade igen min röstbrevlåda idag som jag inte orkat att göra på en vecka. Inte för att den brukar vara proppfull med röstmeddelanden som berättar hur mycket de saknar mig hade jag fått en massa sådana denna vecka pga av mitt ben. Inte annars. Det är jag inte värd. Hälften var av pappa of course och även Svante hade ringt. Han är i Sverige nu, eller rättare sagt VAR. Jag har missat honom och nu är han på familjesemester och sjunger karoake och dricker drinkar med färgglada drinkpinnar i. Jag missa honom. Buhu.

Min pappas röstmeddelande låter 9 av 10 gånger såhär:

Hej Anna det är pappa men det vet du väl i med att du inte svara. Du kan väl höra av dig så jag får veta hur du mår. Hör av dig. Kram.

Sött faktiskt när jag tänker efter och namnsdag hade han idag (igår) med.

Kommentarer:
Postat av: T

Tomas FTW!

2009-12-22 @ 08:37:27
Postat av: anna braun

thomas. thomas skall stavas med h. mucho snyggare


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback