I see dead people

Nu är jag hemma från barnpasseriet och det gick galant. Kände inte av någon tristess utan har lekt med hundarna, målat med vattenfärger, gjort smällkarameller och läst Barbapapa. Man får aldrig glömma Barbapapa.

Mamma kom och hämta mig och den här gången ringde jag när föräldrarna var påväg hem och inte som jag brukar göra. Jag brukar ringa när jag tror de är på väg hem, när jag känner på mig att de snart är hemma. Jag är som sagt synsk som jag säkerligen nämnt innan. Denna uppenbarelse fick jag för många år sedan när jag vakna en morgon och visste att någon vi känner skulle råka ut för en bilolycka. Samma dag krocka min mosters grannes släkting eller så var det kompis på Island. Så där har vi historien varför jag tror (vet) att jag är synsk.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback