Jag spyr på

Saker jag stör mig på:

Människor som tror och gör sitt bästa för att framstå som elitistiska. De får gärna för sig det för de hänger på Stureplan där människor har ett djup som en vattenpöl.

Människor som alltid skall skämta sina alkoholvanor och smått framstå som en alkoholist på skoj. Och som tar kort på alla sina drinkar genom kvällens gång (gärna järn!) som de kan lägga upp på bloggen.

Marilyn Manson. Efter att ha läst hans självbiografi som han inte ens skrivit själv stör jag mig ännu mer på honom. Han anser att art performance är det samma som kasta koinävlor på folk.

Kellys. Förlåt mig Julle men fan vad äckliga människor det hänger där på vardagar. Typ spyr.

TV-Bonden Rogers hårfärg.

Alla som inte heter Anna Braun.

Kommentarer:
Postat av: Martin

F'låt en oinformerad, men menar han att det är Stor Konst att kasta koinälvor eller att Art Performance i sig suger så till den grad att det kan liknas vid att göra det?

2009-12-10 @ 03:10:06
Postat av: T

På vilket sätt är Kelly's människorna äckliga?

2009-12-10 @ 08:13:46
Postat av: peoplecoverdindip

T: De smakar lite illa, en blandning av våt gympastrumpa och nykissad snö (hur jag vet vad det smakar ska vi inte gå in på).


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback