Mamma

Kollar på Vakna med The Voice och Jakob har med sig godis han köpt i Kina. Paul som älskar Japan och är Japanexpert kollade igenom godiset och sa att en del av det är från Japan. Jag älskar när människor skall showa upp sina kunskaper eller berätta om något hela tiden.

Som mamma med Etiopen som jag berättat. När hon skulle köpa mobil till mobilförsäljaren;
Hoppas den fungerar i Etiopien är juh där ibland.

I affären:
Svenskt godis. Det fanns inte i Etiopien (nähä!).

I pizzaaffären:
Jag är inte i galen i pizza men jag skall nog ha en. Har varit i Etiopen och där hade dom ingen pizza. (Inte sant. Mamma hatar fortfarande pizza men ville nämna Etiopien).

I Bianco där hon och Becka alltid handlar skor. Alltså minst två gånger i månaden var. Det är inte okej att köpa vinterkängor så ofta. Okej om det är partajskor men inte vinterskor.
Ni kanske undrar vart jag varit? I Etiopien.


Åh, vad jag älskar min mamma. Hon tvinga oss att dricka glögg i söndags och tog fram åtta glas hon fått och tyckte var fina. Visst dom var fina men vi är tre pers och det var ingen glöggprövning vi har. Mamma sa till oss och dricka och själv la hon i en näve nötter och russin och 1 cl glögg.



Jag och mamma när jag var liten. Jag är en tjej, jag lovar. Kan någon stava till grön ful tröja.



Kommentarer:
Postat av: ok

Är din mor en milf? Skulle kunna tänka mig det!

2009-12-01 @ 18:24:28
Postat av: Anonym

Vad gullig du är! Du såg gladare ut då än nu på bilder.

2009-12-01 @ 22:00:46
Postat av: anna braun

ja då såg man stjärnor i mina ögon. nej men man såg en lycka jag inte haft sedan sexan.



min mamma är typ 85 år. hehe. nej men hon är ingen milf.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback