My eyes

Och Alex jag lovar även att mamma har på sig kläder hela tiden.

I gymnasiet då jag och Alex spenderade varje helg hemma hos mig brukade han alltid gå efter allt mys var slut. Vid halv sju, åtta närmare sagt. Nej men vid tolv hade han oftast gått hem men då och då stannade han till två-tre. Mamma trodde att Alex hade gått och att jag var på mitt rum så när hon skulle gå på toa mitt i natten gick hon ut i bara trosorna och där satt jag och Alex i soffan och fick en gratisshow högst ofrivilligt.


MY EYES, MY EYES, I CAN'T SEE.


Jag har fortfarande inte återhämtat mig efter den händelsen.

Förresten, hej mamma!


Kommentarer:
Postat av: M

Vad tyckte Alex om showen?

2009-12-22 @ 07:34:43
Postat av: anna braun

han kan inte sova om nätterna. hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback