Nyår

Är hemma från pappa där delar av släkten var. Han serverade hans paradrätt som han måste kunna laga till med ögonbindel så ofta man får det. OBS! Skämt pappa (han läser för att hålla koll på mig).nTill efterrätt blev det fruktsallad och efter efterrätten tårta så jag är minst sagt mätt.

Nyår på torsdag och i ärlighetens namn skulle jag inte ha något emot att ligga i soffan och äta löjrom och prinsesstårta hela kvällen. Jag tycker om att umgås med mig själv och ingen vill väl vara med någon invalido som Daniel uttryckte sig. Skall antagligen på fäzt i Linne med Daniel, Lizzie & co. Sittdansa, få nyårspuss(kyss!!!!!!) av Daniel och sippa på ett glas champagne och det är inte fy skam det heller.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

En liten undran, har det varit något mer än bara "kompis" med Daniel? Att ni inte bara kör på!

2009-12-30 @ 00:23:55
Postat av: Anonym

Kan det vara för att han inte gillar dina fötter? Du har själv sagt att du har snygga fötter, men tycker verkligen andra det? Bild på fötterna!

2009-12-30 @ 06:41:37
Postat av: anna braun

hahaha. mer än kompis med daniel. när grisar kan flyga.



fötter är väl i regel inte speciellt snygga. jag har aldrig sagt att jag har snygga fötter utan att de alltid är fixade

Postat av: Anonym

7:e oktober, 2009:



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Jag har fina fötter. Andra får gärna ha strumpor.



Jag parafraserade "fina" med "snygga", det tycker jag ska godkännas.

2009-12-30 @ 13:52:52
Postat av: anna braun

du är cp.

2009-12-30 @ 14:54:13
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bah. Du ljuger.

2009-12-30 @ 16:24:18
Postat av: anna braun

extremister och fotfetischer undanbedjes vänligt

2009-12-30 @ 22:36:53
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback