Yesterday

Var hos min kusin Elsa som fyllde år igår och åt födelsedagsmiddag. Jag känner alltid att min lilla söta familj är lite malplacerad, eller i alla fall jag,  med kortkort, racoon-sminkning och kanske en liten urringning. Leif, Elsas ja nånting i släkten, pratade om hur ungdomar i dagens samhälle uppför sig och att de fått ägg kastade på deras hus två gånger. Det är det värsta som kan hända i deras värld och då säger min mamma apropå äggkastning (?) att ja det är hemskt och våldtar gör dom med. Ööööh.

Sen gick jag ut och partajade och det var mycket folk ute igår. För mycket. Det var till och med kö till Jameson (såg vi när vi gick från Locan till PUSH. Hade alltså INGA planer på att gå dit) och då vet man att det är mycket folk. PUSH var PUSH, mycket folk och celebra gäster som Daniel Da Silva och Idol-Mariette och fan vad hon höll låda igår för något säger mig att hon inte brukar dansa på soffor och dricka champagne. Men jag antar att man måste förvalta sina 15 minutes of fame (Idolfinalen är nästa vecka så säg två veckor) väl.

Kommentarer:
Postat av: christian

länge sen du skrev om lille Emil. Hur står det till med honom?

2009-12-05 @ 18:10:48
Postat av: Nickie

Min älskade Anna, du är så rolig så jag får ont i magen. Puss

2009-12-05 @ 20:49:41
Postat av: anna braun

christian: emil lever och mår bättre än någonsin. just nu delar han rum med min syster ellen och de kommer bra överens.



nickie: och snygg är jag med. hahahahaha.

Postat av: christian

trevligt att höra.

2009-12-07 @ 10:54:37
Postat av: julle

Hahahahah. asså. jag älskar ju push och anna lundberg.



ANNA, asså jag är så JÄVLA sugen på att gå ut med dig!!/er, serri!! när kan detta styras upp?????? vill bli packad osv (testa push kanske)

2009-12-07 @ 18:29:18
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback