Billigt är bra, gratis är bättre

Kom bara att tänka på Universium i med att min faster och kusin var där och att jag aldrig varit där. Becka tyckte inte det var något att vara ledsen över i med att när hon var där med pappa så stanna han människor och skapade en grupp om 15 personer för då fick man rabatterat pris och Becka hade skämts ihjäl. Jag har varit med om det med och det spelar ingen roll vilket land man är det för finns det en möjlighet att få något billigare så skall han ha det. En gång följde hela gruppen han samlat ihop efter pappa överallt sen inne på muséet för dom trodde han var en guide där han föste ihop människorna som en fåraherde, han prutar alltid för att människor blir förolämpade om man inte gör det och inte alls glad över att de lurat av mer pengar av turistidioten och när vi mamma höll på att svimma av värmeslag i Aten så var vi tvugna att stanna lite till inne på muséet när vi ändå hade betalat.

Kommentarer:
Postat av: j

HAHA! Jag dör!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback