Flyttning

Skall flytta nu. Inte fysiskt för jag klarade inte ens av att åka upp till Stockholm för att plugga, eller Malmö eller Lund som jag haft planer på innan i olika peridor. Läsa mer film i Stockholm, läsa media och kulturvetenskap tror jag det hette i Malmö eller mer religion i Lund men inget av det lyckades jag ta längre än kolla på boende på internet i några dagar och sen gav jag upp. Så flyttningen gäller bloggen istället.

Jag behövde en bild så jag och min syster tog fram hennes fulkamera (fulkamera är som man kanske kunde gissa en kamera som tar bilder där man ser ful ut, blek, grå och allt det där och snyggkamerorna gör en snygg) och skrattade sönder oss och därefter blev jag svensur när jag såg korten. Men sådär ser jag inte ut alls, va fan du ger juh ingen respons och den fångar inte min personlighet vad det jag fick fram men nu skicka jag iväg den fort som fan så jag inte hann ångra mig.

Gick på Svante, min älsklingsSvante jag läste religion med på ÖB av alla ställen i lördags och han åker tillbaka till Rumänien och läkarstudierna nu på tisdag och har inte hört av sig en endaste gång när han varit hemma. Jag kanske skulle ta det som tecken men han ringde vid tio på lördagskvällen så jag satta på mig örhängen och åkte in. Vi drack och drack ännu mera och så mötte jag upp Sarah och vi drack och drack och vid fyra på eftermiddagen vaknade jag upp hos en f.d Sisjöbo och kände mig inte bakfull utan fortfarande full. Min mobil la av under natten så mamma var orolig i vanlig ordning (ja...jag bor hemma som Robert i Alla älskar Raymond) och när jag ringde hem sa Ellen att hon kollade på bilder på mig för hon trodde typ att jag var död sedan så la hon på med skall iväg och bowla nu.....lägg på....men lägg på jag måste ringa så det var ungefär så orolig hon var.


Kommentarer:
Postat av: FB

Oj oj oj. Låt mig vara den första att gratulera.

Tanken slog mig att du kanske gått och blivit en apa och det stämde ju ser jag nu.



Hoppas din blogg fortsätter i samma anda.

So long, farewell, auf Wiedersehen and goodbye.



När blir det ut- inflyttningsfest?

2009-01-05 @ 11:34:42
Postat av: Mattias(Grannen)

haha på tusen apor det va som tusan :P va choockad ja blev när jag såg dig där bara sådär haha :D skoooj lycka till det kommer o gå bra =)

2009-01-05 @ 14:24:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback