Driver du?

Läser lite skit jag skrev i början av gymnasiet och dör lite. Det här var alltså för 7 år (?) sedan men ändå det är ingen bortförklaring.

På ytan verkar jag helt normal.
Men jag vet något som inte alla andra vet.
Jag vet baksidan.

Eller den här.

Om dina ord var gjorde av is.
Låt mig frysa.
Om dina ord var gjorda av eld.
Låt mig brännas.

Hehe. Driver du med mig eller? Så vackert. Birro-klass nästan. Anders Lundin får jag ställa upp på Allsång på Skansen nästa år som POET.

Så off we go till Arbetsförmedlingen. Kan nog om inte annat bli intressant.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Självdistans är ett kraftigt underskattat attraktivt drag.

2009-07-21 @ 10:25:53
Postat av: Lizzie

Jag slängde en dagbok med såna "texter" i för ett tag sen. Dravel om "tomt skal" och typ känner mig ensam och missförstådd

Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-21 @ 13:04:57
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: anna braun

va fan får jag inte ditt lösenord för? ge mig, ge mig!!!!!



sådant får man ALDRIG slänga. om några år när man sitter i sitt radhus men en fet man och jobbiga ungar kommer man nog tycka texterna är geniala igen

2009-07-21 @ 13:10:57
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback