Driver du?

Att Natacha Peyre inte har några ambitioner att bli raketforskare är väl ganska uppenbart men ibland undrar man om hon är på sant. Först skriver hon ett inlägg om hur trött hon är på hur alla leker leken Följa John i verkligheten. Att man aldrig kan vara unik. Köper någon ett klädesplagg så köper alla andra något likadant, gör någon ett ingrepp (vilken värld lever hon i. ALLA gör faktiskt inte ingrepp om höger och vänster som om det vore lika vanligt som att gå till tandläkaren) så gör alla andra det med.

Några inlägg senare skriver hon att hon sprutat in Botox i läpparna för Gynning har gjort det och det ser fint ut. Jag säger som min kompis B. Driver du? Hon kanske är den gulligaste och snällaste människan på jorden, det har jag har ingen aning om det och tänker inte uttala mig heller men hon är fan inte den smartaste.

Det finns ingenting som jag älskar så mycket som dubbelmoral. Jag är full av det men det vet jag också om.


Kommentarer:
Postat av: Patrik

Haha Haha.Jag kommer att tänka på det där debattprogrammet(på tv3 tror jag det gick kommer inte ihåg namnet) där fröken Peyre och Bingo var med och han gav det bevingade omdömet om henne att "Hon är ju inte nån civilekonom(tror det var civilekonom) direkt". Stämmer väl ganska bra.

Postat av: B

Ja du vet vad man säger. Moral är kul, dubbelmoral är dubbelt så kul.

2009-07-10 @ 20:24:58
URL: http://averagerob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Bingo är ju ihop men en civilekonom numera... och hon verkar inte ha alla chips i påsen.

2009-07-10 @ 20:28:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback