Födelsedagspresent

Jag visste inte vad Daniel ville ha i födelsedagspresent så jag köpte inget. Att köpa något han inte bestämt i förväg fungerar inte. Efter jul fick jag leta efter kvittot till en tavla jag hade köpt till honom i julklappspresent (nej en Midsommarpresent jag gav honom i december). Den var faktiskt djävligt ful men jag trodde Daniel tyckte om den. En hemsk tavla på New York med den amerikanska flaggan lite här och där.

Han vill inte ha den i alla fall och frågade, hitta du kvittot, hitta du kvittot. har du hittat kvittot? Så till sist tröttna jag. NEJ! Ta hitt tavldjävlen så får du dina pengar och efter fem minuter stod han utanför dörren. Jag var lite såmtt irriterad och gjorde sönder tavlan.

Han hade varit i stan och hittat en halsduk (?) på Filippa K han tyckte var fin. Kan du köpa den till mig som present. Ah. Men jag skall till stan först på fredag. Igår fick jag ett sms där han tacka för presenten och gav mig hans kontonummer. Hehehehe. Skön kille. Han bortskänkes till högst bjudande. Inga bud? Nähä.

Kommentarer:
Postat av: Kattis

Den taktiken kanske man ska köra! :D

Postat av: Kent, Malmö

Har en kompis som är precis likadan. Vad man än ger honom så hittar han nåt att klaga på. Inte lätt när det är svårt

2009-07-03 @ 13:07:07
Postat av: Anonym

Jag har följt din blog sen 1000 apor, vilken jag följde av en självdjävulskdrift att se dem misslyckas.

Det är väldigt få gånger jag fastnar för bloggar, det är ett fånigt sätt att få uppmärksamhet.

Du skriver däremot JÄVLIGT bra Då Jag är säkert 15 år äldre än du så visar du en visdom och en insikt som gör mig glad! Sköt om dig Galenpanna och putta Daniel i plurret nästa gån du får chansen. Larsa

2009-07-04 @ 01:17:40
Postat av: caranqui

hahaha han äger ju dig så hårt. det va ett kul inlägg.

2009-07-04 @ 14:40:20
Postat av: anna braun

kattis: sådana människor kan man inte leva med. eller utan.



kent: vissa är kräsna. inte så att jag gav honom badkulor



du utan namn: tack så hjärtligt



caranqui: han gör du juh det dessvärre

2009-07-04 @ 16:51:46
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback