Men....jag råkade bara. Det var inte med meningen fattar du väl. Det var inte ens mitt fel

Vad jag har hört skulle det vara fint väder idag. Satte klockan på nio!!!! och möttes av moln, moln, moln. Är det här som är bra väder i Göteborg?

Målade naglarna istället men råkade tappa nagellacksburken. Så nu har jag nagellack på mitt lakan, över mina händer och golvet. Dessutom hittar jag inte nagellackstabortmedlet någonstans.

För övrigt tror jag men jag råkade bara, det var inte meningen och det var inte mitt fel är de meningar som kommer pftast ur min mun. Förutom hello lobster, aaa fan, vaaa fan, vaaa fan och varför tyckte du att det var en bra idé?


Kommentarer:
Postat av: Llveta

grym hand, får jag äta?

2009-07-19 @ 00:18:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback