Siamesiska tvillingar

Daniel misstänker på att jag skall dra mig ur på fredag och säga att jag är sjuk men det kan jag dess värre inte göra. Jag blir nämligen aldrig sjuk och skulle jag bli det på fredag skulle det bli lite väl uppenbart.

Men det skall bli fint väder.
Då är det extra kul att sitta i en bil.
Fan vad du klagar. Du får väl stoppa ut huvudet genom fönstret.




Gissa vem som kommer och våldgästar mig ikväll? Precis. Vi sitter ihop som siamesiska tvillingar. Nu skall jag hoppa in i duschen. Fy fan vad jag skämmer bort Daniel.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Men Anna, du ska ju ut med oss på torsdag? Hur ska du orka gå upp så tidigt?

2009-07-22 @ 20:19:09
Postat av: iranska olje börsen

Varför tycker du illa om iranier människa? Jag har en mängd iranska kompisar som har tagit illa upp av det.

2009-07-22 @ 20:24:51
Postat av: iranska olje börsen

Varför tycker du illa om iranier människa? Jag har en mängd iranska kompisar som har tagit illa upp av det.

2009-07-22 @ 20:25:20
Postat av: anna braun

haha men ge dig. jag skämta. det här är en sarkastisk och ironisk blogg. jag har ingen eller så hatar jag alla.



jag trodde inte det blev av nu när adam ligger kvar. men jag får ta det lugnt

Postat av: anna braun

haha men ge dig. jag skämta. det här är en sarkastisk och ironisk blogg. jag har ingen eller så hatar jag alla.



jag trodde inte det blev av nu när adam ligger kvar. men jag får ta det lugnt

2009-07-22 @ 21:22:43
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: iranska olje börsen

Anna Braun. Då får du tåla Ironi också. Tål du inte Ironi?

2009-07-22 @ 21:48:35
Postat av: iranska olje börsen

Vi tränar lite på dig för att vara lite ironiskt. Tack för att du inte tar bort våra kommentarer. Försök tål lite ironi. Du borde älska det vid det här laget med tanke på temat i din blogg.

2009-07-22 @ 21:50:57
Postat av: iranska olje börsen

Jag var bara lite ironisk. Tack för att vi får läsa om ditt liv. Du verkar ha haft trevlig med din Daniel och det tjänar du verkligen.

2009-07-22 @ 21:52:37
Postat av: Anonym

Förtjänar menar jag.

2009-07-22 @ 21:53:18
Postat av: Sarah

fått en iransk psykopat på halsen ?

2009-07-23 @ 00:04:36
Postat av: Peter

Can a guy like me get a girl like you? I wanna know.

2009-07-23 @ 00:16:11
Postat av: anna braun

iranska oljebörsen: nejdå. man får skriva och tycka lite vad man vill om mig och det får vara kvar



sarah: och jag som tyckte det räckte med dig. när kommer du hem? olle & co är på husvagnssemester här i krokarna och bloggar om äventyret http://husbilsbloggen.tumblr.com/



peter: ingen aning. mycket möjligt

2009-07-23 @ 00:58:27
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: B

Nu får du ta och skriva lite.. Har ju inte hänt något här på två dagar.

2009-07-24 @ 17:42:33
URL: http://averagerob.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback