Einstein

Mamma: Vem pratar du med?
Jag: Daniel.
Mamma: Daniel vem?
Anna (kanske skall skriva om mig själv i tredje person det verkar vara väldigt populärt. I alla fall på stureplan.se): Nej Daniel som jag träffa när jag var och backpacka i Sydamerka.
Mamma: Ah så trevligt......... Men du har aldrig varit i Sydamerika.
Jag: Nej. Såklart jag pratar med DanielDaniel. Vem annars.

Jag är på dåligt humör idag men vilken annan Daniel skulle jag prata med. Vi pratar med varandra minst 6 gånger om dagen. Fast om jag fick bestämma skulle det vara minst fem gånger färre.

Skall iväg och grilla hos min moster snart och jag fundera på att låtsas att jag var sjuk. Men jag orkar inte. Att vara låtsassjuk tar nästan på krafterna mer än när man är sjuk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback