Första dagen på egna ben på ett tag

Tänk vad några öl med en vän i solen och någon öl till middagen kan göra med ens värdighet. För en sekund försvinner den men nu har jag fångat den och släpper den aldrig.

Var och fixa med mitt pass idag och om jag tyckte att mitt förra passkort var hemskt var det här ännu hemskare. Men kan jag ta ett nytt fråga jag och hon svara att det är väl så du ser ut. Sedan när jag var på Torget så tänkte jag vad fan det kan inte blev värre och gick och tog legkort. De här kommer bli succé hos killarna när du är på dans så fotografen och när jag såg dom gick jag raka vägen till papperskorgen.

Hängde med Amela och Aida ett tag, åkte in till stan och Sarah och myste med hennes hund och öl och avsluta dagen hos middag hos pappa och mys med Ellen.



Tack
Sarah för en underbar dag.
Tack Amela för att du är du. Och för att du gav mig dom skrikigaste och snyggaste byxorna någonsin

Kommentarer:
Postat av: amela

Har försökt göra mig av med dem sedan uppbrottet med min första pojkvän - dåliga minnen! Med andra ord är det jag som ska tacka, kan äntligen gå vidare

Postat av: anna braun

har på mig dom ikväll. of course

2009-06-19 @ 15:13:46
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback