King of pop

Stängde ner datorn och kollade lite på text-TV och läser Michael Jackson är död. The king of pop är död.


Och jag vill fan inte vara den 45959932 i raden bland bloggare som skriver om det så nu hoppas jag på en bättre placering som 34423449. Men jag tror det är bra för hans skull att han dör, eller kanske inte för just hans ikonstatus.

Man blir bara larger than life om man dör. Som Elvis, Marilyn Monroe, James Dean och Elizabeth Taylor. Okej Elizabeth Taylor är inte död men borde vara det. Hon ser ut att minst vara en miljard år. Hennes första kompisar hette Eva och Adam, henne första husdjur var en tyrannosaurus rex och hon förstår inte storheten Jesus. Dom träffades ett tag och han var bara en enkel snickare.

Men Jacksons död kom inte helt oväntat. Han måste varit sjuk länge. Såg honom med munskydd redan på 90-talet. Och stackars barn har munskydd likaså. Låt dom inte vara sjuka.

Bästa låten!



Okej. Vem försöker jag lura. Han har gjort så många bra låtar som blivit odödliga hits. Precis som Anna Book.

 
 

Kommentarer:
Postat av: Andreas

Ja, usch va tråkigt.. Vila i frid!

2009-06-26 @ 12:52:19
Postat av: p.

Haha, fan vad du är rolig! Du muntrar upp min extrema bakfylla med skratt. Tack för det. Puss

2009-06-26 @ 13:16:20
Postat av: jakan

Känns aningen konstigt att king of pop dog så där rakt av utan vidare drama. hjärtat sa stopp utan någon plusmeny. Han var inte min idol, jag tycker han var helt körd i huvudet fast det är ju alla genier på ett eller annat vänster men det känns konstigt. jackos show fick aldrig sin avskedsturne. Men min största fråga som jag aldrig (?) kommer få svar på , är han svart under bältet?



2009-06-26 @ 14:39:17
Postat av: jakan

Anna book är som aids, det går inte att bli av med henne, när man väl tror att man har upptäckt ett botemedel så dyker hon upp där likt en böld i arslet! Hemska kvinna, hon gör allt för att synas, hetsbantar så att dom skriver om det, sen när hon börjar falla i glömska igen äter hon som hela afrika för att vissa sitt riktiga ja, ja en övergödd padda som är värre än en big brother kändis. för att sen kunna banta igen för att kunna få ännu ett löp. Kan sätta mina bloggläsar händer på att hon ramar in alla löp som handlar om henne.



tack för en grym blogg.

2009-06-26 @ 14:41:53
Postat av: B

Well, he has finally caught up to his career..

Postat av: Anonym

You're mean. And I like it!

2009-06-26 @ 23:06:56
Postat av: anna braun

p: tack! åhhh bakfylla. det betyder att du hade kul igår. eller bara är en alkis. hehe



2009-06-27 @ 21:26:06
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Lepus

Jag trodde vi hade något där ett tag när du listade dirty diana som bästa låten. Den är inte såå känd hur någon av hans låtar inte kan vara såå känd.Men det var en kortvarig romans ur mitt liv försvann du med fart när du inte hade med human nature? Why why?



(haha töntigt det här lät när jag läste igenom det som att jag försökte för mkt)

2009-06-28 @ 13:24:20
URL: http://lepus.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback