Happy is a yuppie word

Daniel kom precis och hämtade upp mig i hans nya bil han fick i födelsedagspresent. Han var så glad att han t.o.m bjöd mig på BK. Det finns en Gud alltså

Men jag tror inte kassabiträdet ansåg det samma. Hur lång tid tar det, varför har ni inte fler kassor öppna, ni steker hamburgare så vad är det som tar sådan tid, hallå, hallå, hallå, lät Daniels underbara stämma.

Han åker till Paris imorgon och skall ringa mig direkt när han landar så jag inte blir orolig och orolig är jag. Så orolig att jag inte kommer få sova en blund inatt. Kommer han eller kommer han inte glömma av att köpa vodka.

Dagens kraftansträngning: ge firren mat. Är det såhär man känner för sina barn efter ett tag med?

Kommentarer:
Postat av: jakan

för oss lite nyfikna fast kanske oinsatta eller dumma läsare , Daniel är det en vän eller pojkvän?



Då jag hittade dig tack vare 1000 apor så har jag läst igenom dina äldre inlägg(nej jag är inte psykiskt sjuk eller stalker) grymt bra du skriver man blir liksom sugen på ett inlägg till hela tiden.



keep it up :)

2009-06-26 @ 00:24:51
Postat av: anna braun

jag är jätteglad att du kommenterar jakan. typ den enda. daniel är min barndomsvän och bästa vän. världens roligaste och helt djälvligt jobbig ibland. men mest bra

Postat av: jakan

okej, gillar att du går in och svarar på bloggen, tack för svar:)



dock den dagen du börjar med dagens outfit så kommer jag lämna dig ;)

2009-06-26 @ 08:20:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback