Otippat?

Idag fyllde Daniel år så vi skulle ut och ta en drink. Det verkade som Daniel ville dra vidare men i med att det är måndag och det är bara Berså som har klubb fick vi slänga in handduken.

Ni skall vet hur underbar och rolig Daniel är även om jag hatar honom ibland. Som idag torts att han fyllde år. Fick frågan vad jag hade haft för mig idag. Jag har läst en världelös bok av Douglas Kennedy och sen ringde pappa och tvinga ut mig på sjön vid fyra men löfte att jag skulle vara hemma sju till att träffa Daniel.
Nej men har din pappa en båt, sa Daniel vilket han vet.. Vad gör du på torsdag?
Ööhh....ingen aning.
Vi åker ut med Annas båt. Vilka är med?
Och sen såg jag sju händer i luften.

Ball.

Efteråt när vi skulle hem hade jag att välja på
1. åka spårvagn hem. Daniel skulle sova här
2. betala taxi till mig och Daniel
3. ringa mamma så hon kör hem Daniel
Jag valde 3. Otippat? Nej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback