Skräckscenario

Beställde vodka/Ramlösa igår och blev lite orolig. Antingen tycker jag att vodka smakar vatten, alltså ingenting,  eller så var det ingen vodka i. Båda är skräckscenarion.

Frågade mamma hur skräcksenario stavades. Börjar bli senil eller så har jag alltid varit dummare än jag trott. Vaddå skriver du om mig frågade hon. Hon uppfattar alltså att vara hemma med henne en lördagskväll kan tolkas som ett skräckscenario.

Läste att någon dog i Sisjön idag. I sjön alltså. Dödsorsaken var oklar enligt expressen.se men jag tror han drunkna. Bara en vild gissning.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det stavas scenario =)

2009-06-27 @ 21:45:30
Postat av: anna braun

då var det fastställt. hela familjen är dumma

Postat av: Anonym

You ARE mean!

2009-06-27 @ 22:01:01
Postat av: jakan

var de en jesus look and like som försökte gå på vattnet?

2009-06-27 @ 22:36:31
Postat av: Tjalle

Finns ingen chans att han blev mördad och SEN dumpad i sjön? // Detektiven

2009-06-28 @ 02:03:46
Postat av: B

Fast vodka som blandas med vatten, speciellt någon smaksatt ramlösa, smakar verkligen ingenting, iaf om du beställer en 4a.

2009-06-28 @ 04:50:22
URL: http://averagerob.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback