Sommar

Igår när jag var och köpte böcker så kom jag på att Nicke hade tipsat mig om en. Det är hennes älsklingsbok och Amelas med.

Jag hade glömt av titeln men försökte återberätta storyn för hon i kassan.
Det handlar om en tjej. Eller nej, tjejen är död. Pojkvännen gjorde det. Han var känd men jag har glömt vem av det var. Öhh öhhh....historien är sann. Mamman skrev den.

Hon kollade på mig och sa, jag tror inte vi har den. Lite tyket kan man tycka. Sen ringde jag Nickie och frågade vad boken och författaren hette som jag kanske borde ha gjort innan men de hade den inte inne. Hallå jag var på Torget. Vad fan förvänta jag mig. Man skall vara glad om de har Dan Browns Da Vinci-koden.

Apropå Nickie så skicka hon några kort till mig från i fredags. Fina flickor jag umgås med.



Lina och Nickie



Jag och Sofia i hennes min kille är inte här heller-tischa. Jag en aningen hårdhänt.



Lina



Jag




Nickie

Kommentarer:
Postat av: christian

Läs Stieg larsson-trilogin om du inte har gjort det. Jävligt bra.

2009-06-29 @ 12:51:30
Postat av: Patrik

Vad var det för bok? Och fixa bilderna är du gullig. Många av dom vill inte fungera.

2009-06-29 @ 13:02:37
Postat av: -A-

Nu ska vi se om jag är så duktig att jag kan lista ut det bara av beskrivningen.. Men var boken möjligtvis "Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen?

2009-06-29 @ 16:04:16
Postat av: Anonym

Snälla, söta, rara Anna, det saknas en massa bilder igen. 1, 3, 4, 5 syns inte.

2009-06-29 @ 16:55:16
Postat av: Anonym

jag tänker också på "inte som andra döttrar" av deborah spungen. den underbara historien om sid och nancy. eller, hur underbart det nu kan vara att bli mördad av sin pojkvän.

2009-06-29 @ 23:15:09
Postat av: Hans

Tänkte genast på Nancy och Sid. Borde vara den. Sorglig historia.

2009-07-02 @ 11:26:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback