Barthes

Håller på att skriva, okej kolla, på en hemtenta som skall vara inne på måndag och känner mig hjärndöd. Inte så att jag inte kommer klara av den utan jag har bara svårt att börja med saker. Sedan tänker jag på kursens föreståndare och blir arg. Han har gett oss två schemalagda föreläsningar i veckan. TVÅ STYCKEN! Det är ingenting, det är ta mig fan löjligt. Skall jag sitta hemma och läsa en massa kurslitteratur i min ensamhet. För mig är det förvisso okej för jag är från Göteborg och har mina kompisar men kul att komma från Jokkmokk och sedan inse att det finns noll studentliv och att man knappt har några föreläsninngar.

Ingen bok som har det här omslaget borde få kallas moderna klassiker.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback