Besviken

Frågade Käraztin om hon var arg på mig och det var hon inte. Hon var besviken. Tusentals gånger värre!!!! . En sån fuling som mamma alltid sanär jag hade gjort något dumt när jag var mindre. Nej Anna jag är inte sur men besviken. När någon är arg så vet man vad man skall göra. Man skall hålla sig borta en bra stund men när det kommer till besvikelse är det desto svårare.

Kollat igenom lite bilder från Fotbollsgalan och här är ett utmärkt exempel på att det alltid blir fel när kläder, kvinnliga fotbollsspelare och fria val blandas ihop blandas. Ovanligt att se Vickan sådär så A for efford men det blir även det enda betyget.

Landslagets Victoria Sandell-Svensson och Sara Thunebro. Foto: Charlotte Carlöberg Bärg

Kommentarer:
Postat av: joey

Hmm... nu kanske jag har fel, men borde man inte välja en annan frisyr när man har en såndär schysst utväxt?

2009-11-09 @ 23:54:59
Postat av: Anonym

Köttig näsa. Men hon bredvid såg ju rätt söt ut - men så har hon mycket spackel också. En liten Bengtzing-grop vill jag ana.

2009-11-11 @ 16:50:51
Postat av: anna braun

jag tycker hon är jättefin. faktiskt

Postat av: Robert

Tja!



Vet inte om du gor det med flit och att det ar en grej eller sa men har sett att du stavat fel pa effort ett par ganger. Bry dig om du vill.



Ciao

Rob

2009-11-12 @ 05:54:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback