Bloggare med makt

Älskar bloggare som har makt. Eller tror det har det.

När jag köper byxorna säger ni att det är helt nyinkomna, så ni borde ju veta att jag inte sprungit runt och slitit på dem 3 mån.. och det finns ju bara en kedja som säljer denna byxa med Zaralogga i baken, så mitt förslag är att ni tar tillbaks dessa så får jag ett par nya, och ni kan skicka tillbaks dessa eller reklamera eller vad ni nu gör!?! vet ni vad hon säger då!?..

-Men har du inget kvitto så vet ju inte vi om du har stulit byxorna!

Ok, ha en fin dag nu ska jag hem och blogga!!

Har ingen åsikt om kvalitéen på Zaras kläder men att hota med att nu går jag hem och bloggar. Haha....i rest my case.

Sen var byxorna svinfula men det är en annan femma.

PS1! Aporpå ingenting så tycker jag det är kul att Kissie rasar när kort tas på henne i smyg. Människan som hatar allt och alla tycker man skall visa henne respekt.

PS2! Har inte hennes bögvän Amir någon annan sovtischa att byta av med ibland. Att Monkitischen fortfarande är hel är ett bra betyg för Monki. Bra kvalitée, ej Zara.

PS3! Jag är hemsk.


Kommentarer:
Postat av: Lotta

inte hemsk. hemskt rolig.

Postat av: anna braun

må du få leva i all evighet. puss

2009-11-13 @ 21:35:44
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: SofiaLinnea

Zara är fruktansvärda på reklamationer. Skriv ut ett ex av konsumentköplagen (där det står att man inte behöver ha kvitto för reklamation) och tryck upp det i nyllet på dem.



/Sofia (en rutinerad reklamerare)

2009-12-06 @ 00:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/sofialinnea

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback