GAH. Simon Pålsson

Är hemma med mamma och kollar på Körslaget. Idag beror det inte på att Daniel är dum i huvudet för han ringde och bad om ursäkt igen utan på grund att det regnar, som igår, och att jag vill hålla i min slantar.

Simon Pålsson i Olas Kör är fan het. Googlade honom och hittade
en artikel från 2003. Han har visst medverkat i Sveriges man men 2003 var det väl ändå lite coolt? Eller inte lika tappat som det är nu. Simon Pålsson for president och min blivande man. Hör av dig till kåtvilligtonå[email protected]

Back in the days. Hehe.



Hoppas Ola vinner. Han är övertaggad och kommer dö annars.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det är otroligt hur du alltid lyckas leverera! Gillar din blogg så himla mycket!

2009-11-15 @ 12:12:49
Postat av: anna braun

vad skall man säga. jag har en hög lägsta nivå. hehehehehe. skämta. tack så hjärtligt

Postat av: Simon Pålsson

En kompis visade mig ditt blogginlägg om mig precis.

Det var sjukt ball, jag skrattar fortfarande!



Kram

2010-04-17 @ 19:13:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback