Har

Det som är pinsamt (eller tragiskt) med bloggar lika denna är att de är sina sjukdomar, som i detta fall borderline, istället för har dom. Man har en sjukdom, inte är den.

Hur kan man någonsin må bättre om man hela tiden skall älta allting. Jag mår också dåligt ibland och har skrivit om det men jag är inte mina sjukdomar. Jag hatar människor som är så osäkra på hur människor skall ta dom för att de lider av något så de istället intar offerrollen.

Det är starkt av människor att gå vidare och kämpa och inte att stå kvar på samma ställe och älta.

Kommentarer:
Postat av: M

Tror du hon fått en diagnos, eller bara läst DMS-IV och självdiagnostiserat? När jag läser den inser jag att jag uppfyller 80-90% av alla kriterier för alla personlighetsstörningar. Fullkomligt livsfarligt om man inte har lite självinsikt.

2009-11-16 @ 22:24:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback