Hey mr DJ put the record on

När jag läser vad jag anser vara töntiga DJ-nick så skrattar jag lite inombords. Jag tänker på Linus som gick i samma klass som mig under mellanstadiet och i samma högstadie därefter. Han ville jättegärna bli DJ och hängde efter de coola grabbarna som dja när Pilens fritidsgård hade disco. En gång fick han sin chans. Jag skall få spela på fredag. Men jag har inget DJ-nick än sa han och gick och kolla på planschen. Han läste namnen och kände igen alla utom ett. Jaha, jag antar att det är jag som är DJ-BRUDEN.

Och som vi skratta. Det var inte hans DJ-nick och han fick aldrig spela.

Kommentarer:
Postat av: Fia

Jag har läst din blogg lite från och till sen tusen apor. Skön blogg, och du som person verkar underhållande.

Kan vi inte ta en öl nån dag Anna?



Det vore kul tror jag. Och det kanske inte du tror, men är väl en kul spontan grej att ta en öl med en okänd bloggläsare?



/Fia

2009-11-24 @ 15:23:39
Postat av: anna braun

det låter onekligen spännande. maila mig på [email protected]



kram

2009-11-24 @ 18:18:12
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Janne

Spännande. Efter detta skulle jag vilja se en recension på Fia hur hon är som person.

2009-11-25 @ 16:22:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback