Latino lover

Att ha umgåtts med mamma i ett helt dygn och det har tagit ut sin rätt.

Ellen kom aldrig utan ville bara ha skjuts från sin kompis hem till pappa. Att ta bussen som vanligt folk duger visst inte fast jag kanske skall vara tyst.

Varit på IKEA idag. Främst för att äta köttbullar och köpa cocosbollar men jag fick även hjälpa till att bära och sitta i baksätet för att hon köpte någon lång sak som sen visade sig inte passa.

Kommer att tänka på min pappa och när han var ung. Han såg faktiskt bra ut om man får säga så om sin far. Alltså förr. För typ 40 år sedan. När han och en kompis hängde på diskotek fick hans vän ragg. Han skickade iväg pappa för att köpa en kondom till honom och pappa sprang lydigt iväg. När pappa gav den till honom sa han; Thomas din idiot. Det här är en tampong. Latino lover. Är glad att min pappa hade så lite koll på sådant för 40 år sedan. Förhoppningsvis har han det nu med. Tanken på att ens föräldrar har sex. Kräks.

Nu skall jag äta löjröm, lax och sparris. Oj vad mycket det kostar men det är jag väl värd? Väldigt tveksamt svara
min mamma då. Schysst.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback