Live från Flatås. LIVE! L-I-V-E!

Är hemma och kollar på Idol istället för att vara ute och partaja. Att det är kallt och regnar i kombination med att Daniel är dum i huvudet gjorde mitt val lätt.

Kommit fram till att jag hatar Tove i Idol. Supersöta Tove. 16 år och svinsnygg och verkar sjukt arrogant efter att ha medverkat i några Idol-avsnitt. Tänk er då storhetsvansinnet hon kommer ha efter att uppträtt på köpcentrum i Jokkmokk.

Mamma jag hatar Tove
Varför det? Är det för hennes självsäkerhet?
Ja. Men det räcker väl.


Sen är Erik sjukt lik Rasmus Elm och jag älskar Elm. Jag älskar alla Elm-bröderna förutom den Johan Glans spela på Fotbollsgalan i måndags för där var han inget kul.

Over and out från den Braunska hemmet i fashionabla Flatås.

Kommentarer:
Postat av: elina

TACK !!

Jag hatar också Tove ! Värst var förra gången när hon började böla för att hon fick en negativ kommentar, man ba bitch pleaaase. Sen tycker min kille hon är bra också vilket inte är ok.

Eller jag hatar alla tjejer som är snyggare och sjunger bättre än mig.

2009-11-13 @ 23:42:25
Postat av: anna braun

skulle jag hata alla som sjöng bättre än mig hade jag inte hatat många. hehe. nej men alla. precis. förra gången fick hon en knäpp och nu är hon diana ross och resten av idolgängt är the supremes.

Postat av: andreas

nä anna. kan ju inte hata tove! hata den den där skånska rasisthålan istället. hatar man någon i idol är man galet engagerad...

2009-11-14 @ 04:13:33
Postat av: Hang the DJ

Hata Elm istället. Inavlade jävlar.

2009-11-14 @ 12:14:50
Postat av: elina

En annan sak som också får mig att störa mig otroligt mycket på henne är att hon och hennes pojkvän har varsitt hjärta tatuerat på handleden...

För att representera deras true love. Inte. Ok.

2009-11-14 @ 12:48:23
Postat av: sofia

Vem tatuerar in ett hjärta?? Aldrig att jag ska tatuera in nåt litet fjantigt skit hjärta. Ska jag ha tatuering så ska det vara rejält. Och jag ogillar tove. låt mig slippa henne, bara!!!!

2009-11-14 @ 14:01:34
URL: http://sofiart.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback