Love is in the air

Efter nästa helgs cup-final mellan AIK-IFK är siktet inställt på hockey.  Frölunda Indians närmare sagt. Tycker det skall bli skönt med hockey. Lite mer kärlek känns det som. Bland fansen. Här i Göteborg hejar alla på samma lag och rivaliteten mellan andra lag och städer blir inte lika stor när de inte finns kaxiga hockeyspelare som har lust att uttala sig i media på samma sätt som de allsvenska spelarna. Ishockey avgörs på isrinken och i med slutspel kan man inte tala om tur och små marginaler på samma sätt.


Kommentarer:
Postat av: bjarnasson

jasså du såg ekwall och gustav? själv såg jag dig vid insläppet, stort. du var ju rätt snygg ju, trodde jag inte!

2009-11-01 @ 22:46:31
Postat av: anna braun

tack. tror jag. jag var trött, frysen och ögonen rann. magiers kompis? dog han av fylla?

Postat av: Daniel

Det är ett jävla göteborgshittepå att heja på OLIKA klubbar i hokki och fotboll. Pinsamt!

2009-11-02 @ 10:16:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback