Ring ring

Idag har hemtelefonen ringt som fan men jag har endast svarat tre gånger av den enkla anledningen att jag inte har trott att det har varit till mig och av telefonsamtalet jag svarat på har det visat sig att jag har haft rätt.

1. En tant som fråga om jag tänkt på de bibliska budskapen i samhället. Jag svarade nej.

2. Mammas kompis.

3. Mammas kompis.

Mammas kompis som var samtal nummer 3 ville ha smakråd av mamma men i med att mamma är ute och tar ett glas vin eller fem som jag sa så är hon inte hemma. Om jag vore du skulle jag inte ville ha smakråd av mamma sa jag med. I med att hon antingen ha högklackat och korta klänningar som ikväll kan jag tänka mig eller mjukiskläder som Ellens Hvitfeldskabyxor (gymnasieskolan hon gick i). Tjena snygging jag känner igen dig när tog du studenten. I alla fal så fick jag vara smakråd och jag tyckte att tunna svarta byxor som var lite maskinslitna var en hit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback