U to the L to the...äh va fan, ULLARED!

Älska.



Imorgon skall jag, Daniel och Lizzie till Ullared. Kan bli intressant. Får man ta en grogg med Ullared-Kjell, hittar man Ekwall i keps och solglasögon i klädavdelningen där han i smyg letar efter svåra klädesplagg och har Morgan fått en plats på golvet och är inte gömd på lagret längre? Så många frågor. Har knappt vågat pratat med Daniel på tre dagar. Vågar inte riskera att snäsa av honom eller säga något dumt så han ställer in morgondagens resa för jag älskar nämligen Ullared!

Första gången Daniel var där åkte dit var med mig och min dåvarande pojkvän Matthias. Daniel var borta ett tag och sen hörde man i högtalaren; kan Anna och Mattias kommer till informationen. Daniel väntar på er där. Då var det var bara att gå till informationen där några borttappade barn stod och grina och en Daniel på 20 år. Daniel grät inte kanske skall tilläggas utan han var sur.

Jag är så hungrig så jag dör. Har påbörjat en egen ihopsnickrad diet vilket går ut på att man får äta lax, morötter, brocolli och en dubbeldaim om dagen. Dag två är snart avklarad och imorgon tar jag en liten pause. Jag fick panik när jag prövade en behå i min vanliga storlek för någon månad sen och den inte satt bra. Mina bröst kunde inte andas och jag som inte är gravid kunde bara skylla på en sak. Viktökning! Men jag tog bara fel storlek men skräcken sitter i. 

PS. Kan man göra en fuling och sitta fram i bilen både på dit- och hemvägen. Jag har känt honom längst och något borde man allt få för det. Äsch va fan, vi får göra sten, sax och påse eller något moget.

Kommentarer:
Postat av: James

Vi vill se brösten på foto. Tack.

2009-11-24 @ 23:53:18
Postat av: Angel_Lover

I bh , tack

2009-11-25 @ 13:50:34
Postat av: Hang the DJ

Shotgunna bara, så är saken BIFF!

2009-11-25 @ 14:16:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback