Ullared

Idag har jag varit på Ullared. Fick ett sms av bossen, alltså Daniel, klockan åtta om att vi skulle träffas halv tio på Espresso House i Vasastan. Vågade självklart inte säga emot bossen i med att det var han som var dagens chaufför men jag råkade komma kvart över tio.



FRAMME! LYCKA!



Åkte på direkten ner till Elektronikavdelningen med den nu kända rulltrappan som setts i succéprogrammet Ullared.



Gick runt och strossa för mig själv och plötsligt såg jag Morgan. Jag såg bara ryggen av honom först men jag visste att det var han.



Började närma mig.



Fan. Blev suddigt. Vill någon hyra mig som bröllopsfotograf eller att dokumentera en viktig händelse i ert liv så hör av er!



Blev så nervös att jag tryckte av med tummen för linsen. Vågade inte komma närmare än såhär och inte heller vågade jag gå fram och fråga om jag fick ta ett kort på honom. Efter att sett succéprogrammet Ullared vet jag hur viktigt jobbet är för honom. Tror han skulle säga; tyvärr men jag jobbar nu. Men damer han luktade gott och var om möjligt snyggare i verkligheten.



Hittade två skjortor jag tyckte mycket om. Ville köpa dom till Olle. En julröd till julafton och en svart stilren till nyår.



Ställde oss i kassa 17. Daniel kasta glatt upp sina tecknade dvd-filmer. Medan Lizzie var borta skratta vi lite åt hennes saker hon skulle köpa.



Gick till trendbutiken eller boutiquen Skoboden. Lizzie hitta ett par skor som såg ut som n något mästerkatten i stövlar skulle vilja ha på sig.



Daniel hittade med skor. Dom är blåa egentligen. Lite fäshion om man säger så. Hur skulle Ekwall ha matchat till dessa skor? En svår turkos skjorta, D&G-jeans med en plåtbricka på ena fickan och ett döskallehalsband? Undrar om Ekwall och Andreas Carlsson shoppar tillsammans?



Det bjöds inte på någon bilbingo idag som man sett Morgan spela i succéprogrammet Ullared och på fotot ser man parkeringshuset som invigdes i måndagens program.

Alla var nöjda och glada och tackar Ullared för en bra dag.

PS! Fick sitta fram både dit och hem.

Kommentarer:
Postat av: xaxxx

gött inlägg. jag är fulare än morgan. :(

2009-11-26 @ 02:24:05
Postat av: Juelz

underbar recension.

blir peppad.

KÖZZ

2009-11-30 @ 14:38:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback