Värdigt avslut

IFK förlorade Svenska Cupen men det gör ingenting. Eller jo det är klart att det gör någonting men jag är lika stolt över kollektivet IFK med eller utan cupguld.

Var som sagt på begravning igår och det hölls tal i evigheter. Vissa tal var lite längre än andra och en äldre herre pratade i en halvtimme. När han efter tjugo minuter sa att han skulle berättade en historia om Leif undrade jag vad han kallade de tjugo han redan sagt men det sa jag självklart inte. Gamla människor är så gulliga. Det var en fin och värdig begravning för en man som betydde mycket för många.

Mamma var så ful och sa att cd-spelaren hade gått sönder så jag trodde att vi inte kunde lyssna på mina cd.skivor jag hade tagit med mig men hon ljög bara märkte jag på hemvägen. Min mamma som alltid är så ärlig kan spela fult hon med.

Kommentarer:
Postat av: Fixarn

Vi sitter alla i samma båt.. Keep the good work up!/ Fixarn

2009-11-08 @ 05:17:58
Postat av: david

haha ni suger.. men ännu mer i hockey :)

2009-11-08 @ 11:36:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback