Fredagsmys eller fredagstristess. Valfritt

Är hemma ikväll och har kollat på fotbollstabbar med mamma. Det är inte lol direkt men när man är med någon annan, mamma i detta fallet, gör det så man själv skrattar högt. Att höra andra skratta måste vara lika bra för ens välbefinnande som att skratta själv.

Arnes bästa:



Nu är Taxi Driver på TV och mamma sa att den var jättebra. Den är spännande var hennes ord. Så vi kolla en stund och sen kom hon på att det var fel film.

Nej det är inte den här.
Jag vet inte. Men den var spännande.
Vad handla den om?
Det har jag glömt av. Men den var spännande.
Öh okej. Men Robert De Niro är med?
Mmm....jo. Han är med.¨
Men du har helt glömt av handlingen?
Ja men den var spännande.
Öh, okej.

Seda efter tio minuter säger hon:
Nu kom jag på. Robert Di Niro är inte med utan Robert Redford.
Vilken film var det då?
Nej det har jag glömt av. Men den var spännande.
 
Då gick jag in på mitt rum och här sitter jag. Imorgon skall jag till Lisa i klassen med Tessan (kan jag kalla dig det? Nej. Det låter fult. Bonnigt. Om din mamma gör tar jag tillbaka allt. Då är det underbart vackert men annars så är det hemskt. Så jag skippar Tessan. Det var ingen bra idé. Jag döper dig nu Therse till Kääärzzzztiiiin) som bara dricker cider eller alkoholläsk för att få det låta lite finare. Vet inte om jag vill umgås med människor som bara dricker cider Det är ocoolt och passar inte min coola image. Men ta med dig ett 6-pack cider 2,25%. Hehe. Eller farlga 5.6%.

Du läser juh här. Hon är mitt numero fan. HAHA! Kände igen mig från min blogg i skolan och sen var det lööööve. Fick det här sms:et dag, jag citerar, "Hahah jag älskar din attityd! " efter jag hade skickat sms om mina synpunter på att hon gick idag innan JAG redovisa. Jag satt och lyssna på ert och det var fan så tråkigt. Hehe. Och några andra sms om att jag skäms över hennes ciderdrickande.

Men jag älskar din attityd säger mycket. Hon tycker jag är cool och jag kan inte klandra henne.  Men det var något jag skulle säga....hmmm...just det ja....skall vi skulle äta något innan vi går? Jag bor på vägen dit och kan göra någon svennebanantacos eller kyckling eller vad som helst. Eller mamma kan. Hehe. Vad tycks?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Arne Hegerfors är bara så jävla tråkig. Det här är humor: http://www.youtube.com/watch?v=LgrMi7KgNW8

2009-10-17 @ 14:41:49
Postat av: christian

Tips om du vill bli full fort och hyffsat billigt: Arboga 10,2%

2009-10-17 @ 18:39:39
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-17 @ 18:58:33
Postat av: Gamerguy

Ha en fortsatt trevlig lördag :)

2009-10-17 @ 19:26:26
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du är en JÄVLA fitta! Hatar dig. Seriöst.

2009-10-18 @ 00:57:50
Postat av: anna braun

kärzzztin hatar mig inte. hon var med mig när kommentaren skrevs. pözz

2009-10-18 @ 13:49:54
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: riktiga kerstin

du bjöd ju faktiskt mej på cider o alkoläsk igår från er egna kyl!!! så... du är inte så tuff som du tror:P



tacosen satt som en fläskläpp o du var uppenbarligen hungrig;)



nu ska jag skicka bilderna till dej!

2009-10-18 @ 16:14:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback