Lista, why not

Jag vill med skriva lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år (okej fyller 24 snart så 29)
2. Vem var den sista du träffade? Här i hemmet Becka som berätta att hon var hemma. Okej? I bibblan träffade jag min barndomskompis och mammas bästa kompis barn Maria. Det är en och samma person alltså.
3. Hur lång är du? 172 och ibland 173. Med klackar plus 11 cm minst. Klackar som är lägre är 11 cm ett big no no.
4. Vilken var den senaste film du sett? Fireflies in the garden tror jag. Omdöme: dålig.
5. Vem ringde du senast? Mamma och ville ha skjuts
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Komma och hämta mig så kan i åka och handla tillsammans?". Till mamma. Min enda kompis
7. Vad är dagens planer? Skola, rast, skola, bibblan och hem. Spännande, spännande, spännande
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Är nog trevligast på sms men tycker om att prata skit så ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilsmässobarn. Märks inte det? Hehe
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna med två gröna ringar runt men ja, säg bruna bara.
10. När såg du senast din mamma? För två timmar sedan. Jag bor i NY och hon i Paris.
12. När vaknade du idag? Sju men gick upp halv åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej. Vaddå hitta? Jag hittar inte katter. Jag hatar dom. Sorry Nickie.
14. Vilken är din favoritplats? Låter så töntigt att säga men där familj + Alex och kanske Daniel är samlade. Mykonos.
15. Vilken plats föredrar du minst? 7:ans luffiga luffarvagn.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Jag är gift, två barn, en kille och tjej. Bor i en villa men har en stor lägenhet i stan + hus på Mykonos. Har en man som är framgångsrik och själv har jag dragit mig undan och skriver på en självbiografi. Nej men på Nordstan. Utanför systemet.
17. Vad skrämde dig som barn? Basic Instinct. Sex och ishackor och sådana hemskheter
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv. Mamma berätta att hon hade fått ett mail av en etiopier som jobbde på sjukhuset. Ringer det på klockan imorgon och det står en etiopier utanför så blir jag inte glad sa jag till henne. Jag tyckte i alla fall det var kul. Oj ej rasistisk för jag har en kompis som är etiopier....okej det har jag inte. Men en som är iranier.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Köpt några för fem kronor på musikaffären som låg vid Centralstatonen för deras omslag.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar något. Fujistu Siemens.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Linne och Mykonos-shorts
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två. Tar några av Ellen ibland med.
23. Hur många landskap har du bott i? Bara bott i Göteborg så ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? But of course. Ser jag ut som en rookie eller?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Jag har fina fötter. Andra får gärna ha strumpor.
26. Är du social? Ja. Ibland lite för och när jag inte säger något är det för jag är ointresserad
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass (Lisebergs!!!!!!!!!!!) med karamellströssel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Gett till mamma och välgörenhet. NOT. Nej men en miljon är ingenting. Klart jag skulle tycka det var festligt men inte, wow i'm rich. Några tusingar hit och dit i familjen, åka till London, bjudit Alex på Mykonosresa, lite onödigt och sen in på banken. Har ett CSN-lån kom jag.Betala av det.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Inget. Vatten är min frukost.
32. Sover du på någon särskild sida? Fosterställning och jag tror det är anledningen till att min rygg är helt fucked up
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Ja. Men inte kramkrama. Inte sådan som kramar vänner minuter men jag tycker om mysa på annat viss.
35. Är du en beroendemänniska? Hehe. Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Som om inte min var nog. 21 oktober är min dag!
37. Vill du ha barn? Ja, sen får vi vad som händer.
38. Kan du några andra språk än svenska? Gymnasieengelska är väl inget att skryta om. Lite franska. Lite!!!!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.Fick åka med min kompis
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav och ool. Inget slår hav och en vacker stand men pool har sin charm med om nätterna
41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser, hehe, nej men jag köper samma örhängen i 14 färger och 13 koftor i samma färg istället för att middag med kompisar ute vilket är synd. Jag impulsköper en massa saker jämt. 
42. Äger du dyra smycken? Inte dyra. Mycket krimskrams och sen har jag ett halsband jag inte tagit av på år och detsamma med tre arbamd
43. Har du någon gång testat narkotika? Rökt på tre gånger. Var full och inget hände.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Sömntablett men i föda cornflakes och mjölk.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alex är genial
46. Välj ett ärr på din kropp? På hakan efter en kväll på stan med Sarah och Özgur
47. Vad har du för ringsignal? The Cure - Lullaby. HATAR den låten nu  efter Daniels fylleringningar fem på morgonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog massa. V klädde oss flott och sen...ja,vad hände?
49. Flirtar du mycket? Mucho. Men aldrig på andras ragg eller killar som är upptagna.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Nickie tog den til 1000apor-tiden
51. Kan du byta olja på bilen? Olja? Bil? Körkort?
52. Har du fått fortkörningsböter? Öh. Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Stephen Kings Lida till skolan. Vi skall läsa den och Mary Shelleys Frankenstein tills på fredag.Varför? Ingen aning. Vi går väl inte i högstadiet längre.
54. Läser du dagstidningen? Metro, Expressen, Aftonbladet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja. Sittdansa!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Daniel bestämmer alltid. Schysst!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Föreläsningsanteckningar.

59. När var du i kyrkan senast? På min kusins begravning.


Kommentarer:
Postat av: jag

meh! uppdatera då :(

2009-10-08 @ 17:13:43
Postat av: christian

Vad tycker du om Sverige? Vad är bra, vad är dåligt?

2009-10-08 @ 20:25:25
Postat av: christian

vad tycker du om Sverige? Vad är bra, vad är dåligt?

2009-10-08 @ 20:27:17
Postat av: Anonym

Jag trodde du garanterat testat kokain så mycket som du är ute :)

2009-10-09 @ 08:28:26
Postat av: anna braun

en gång ingen gång. hehe. nej men jag skulle fastna direkt. garanterat. så nej kommer aldrig pröva


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback