Gåshud.

Gick på min bästis från mellan- och högstadiet igår. Eller hon var inte min bästis hela högstadiet för jag dumpa henne för min kompis Anna som i sin tur dumpade mig när vi började gymnasiet för en som hette Ina. Det måste ha varit det största misstaget hon har gjort i sitt liv för jag är som ni märkt fucking fabolous. Och rolig. Och halvlojal. Hehe.

Ser på Barcelona - Zaragoza på TV4Sport nu. Hade hoppats att de skulle visa något med Ekwall men det här får duga. Zaragoza reducera precis till 4-1 och de zoooma in deras fans som orkat ta sig till Barcelonas hemarena. De var väl 20, högst 30 pers. Och nu la Barcelona mål igen. Det påminner lite om när IFK körde över DIF i början av säsongen med
6-0. Utklassning.

AIK vann idag vilket innebär att IFK måste vinna över Helsingborg (Halmstad var det visst. Antingen ljög min syster eller så lyssnar jag inte på vad hon säger) på tisdag för att det skall kunna bli guldmatch på söndag. Lite halvnervös sådär.

Gah. Gåshud.


Kommentarer:
Postat av: gabbe

Halmstad sötnos..

2009-10-25 @ 23:49:37
Postat av: nej, jag har inget bättre för mig

Äsch kryss mot Halmstad räcker ju oavsett om AIK vinner eller inte.



För att inte göra bort mig allt för mycket så ska jag därför räkna på poängen nu.

Nu = AIK+1

Vid AIK vinst över Örebro = +4

Vid Göteborg kryss mot H-stad = +3.



Göteborg vinst mot AIK = 19 SM guld.

2009-10-26 @ 00:10:52
Postat av: paulina

hejsan allt bra med dig ? (:

Postat av: Syster Becka

HALMSTAD! Nog bäst att börja lyssna på mig, jag går ju trots allt på matcherna!

2009-10-26 @ 17:24:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback